Handelsbetingelser


Generelle oplysninger

AM/PM 

Nytoften 17
8462 Harlev J

CVR-nr.: 4140 2660

Mail: shop@ampm.dk

Tlf. nr.: +45 22 31 84 62 


Priser

Alle vores priser er inkl. moms og i danske kroner. 


Betaling
AM/PM modtager betaling med VISA, Mastercard og American Express. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Hvis der er bestilt flere vare

i en ordre, og én eller flere af varerne ikke kan leveres med det samme, trækker vi først betaling for den eller disse varer, når varerne afsendes.

Ved betaling med Mastercard, debetkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelsen med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betaling. 

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

AM/PM bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Betaling med EAN nummer

Er du en virksomhed og ønsker at betale med EAN nummer, så send os en mail på shop@ampm.dk med ordre - leveringsadresse - EAN nummer. 


Fragt
AM/PM sender plakaterne i forsvarlig emballage. Vi leverer på alle hverdage, med PostNord.


Fragt Danmark

Levering til privatadresse -  Fragt 39 kr. (Gratis ved køb over 499 kr.) 
Levering indenfor 2-5 hverdage. OBS -ved travlhed og højtider kan der forekomme forsinkelser. 


Reklamationsret

Har du modtaget en forkert eller defekt vare kontakt da venligst shop@ampm.dk eller ring på 22 31 84 62. 

Hvis varen har en mangel eller der er tale om transportskade, skal du reklamerer til os hurtigst muligt, dog højest inden for 1 måned efter, at manglen er opdaget.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi et rimeligt omfang af returnerings omkostningerne. Gem derfor din kvittering.  


Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fx. fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.

AM/PM vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.


Ved returnering
Rettes henvendelse til shop@ampm.dk og reklamationer sendes til:


AM/PM
Nytoften 17
8462 Harlev J


Der modtages ikke pakker sendt pr. efterkrav. Varen skal sendes retur i forsvarlig emballage. 


Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.


Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du eller en anden person, som du har valgt modtager ordren. Hvis du køber flere varer i en ordre, kan du vælge at fortryde købet

af nogle eller alle varer. 

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.


Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Hvis fristen udløber på en Helligdag, Grundlovsdag, lør- & søndage, forlænges fristen til den følgende hverdag. 

Du kan ikke fortryde ved at nægte at modtage varen eller ved at undlade at hente den uden samtidig at give besked om, at du fortryder. 

Meddelelsen skal gives pr. mail på shop@ampm.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her: FORTRYDELSESFORMULAR


Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur, må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Kan vi ikke blive enige om, hvad du har krav på, har du følgende klagemuligheder. 

En klage over et produkt, købt i vores webshop, eller tjenesteydelse kan sendes  til:


Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg


Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: kpo.naevneneshus.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: shop@ampm.dk


Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

Godkend